آموزگار بم پشت(دهواری)

منم یکی مثل شما، راهبران آموزشی و تربیتی 1401

آموزگار بم پشت(دهواری)

منم یکی مثل شما، راهبران آموزشی و تربیتی 1401

برقراری فوق العاده مناطق کمتر توسعه یافته فرهنگیان استان سیستان وبلوچستان

به گزارش اخبار20 به نقل از پایگاه خبری آوای فرهنگی از زاهدان این خبر را علی اوسط هاشمی استاندار استان در صفحه فیس بوک خود اعلام ونوشت:با برقراری این طرح بیش از ۴۰ میلیارد تومان به حقوق دریافتی فرهنگیان در آستانه بازگشایی مدارس تزریق می شود و به یک معنی اوج مهربانی در مهر ۹۳ به ثمر نشست.

استاندار سیستان و بلوچستان در این پیام نوشت: از عنایات ویژه دولت تدبیر و امید، بخصوص جناب آقای فانی وزیر آموزش و پرورش و نخعی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تشکر می کنم، ،ان شاء الله که رضایت هر چه بهتر معلمانم را فراهم وزمینه ساز آغازی مبارک برای همه بخصوص دانش آموزان عزیز در کلاس درس آموزگاران و دبیران ارزشمند واقع گردد.

همچنین علیرضا نخعی مدیرکل آموزش وپرورش در برنامه مردم ومسئولین که از شبکه استانی هامون پخش شد این خبر را تائید واعلام داشت:همزمان با بازگشایی مدارس احکام صادره فرهنگیان توزیع خواهدشد.

یادآورمی شود ، تعداد ۳۷ هزار نفر از فرهنگیان استان مشمول دریافت این فوق العاده می شوند.

اخبار 20 هم ضمن تقدیر وتشکر ازمسئولین استانی بخصوص آقایان هاشمی استاندار و نخعی مدیرکل وهمچنین مقام عالی وزارت به جهت رفع این تبعیض در آستانه مهرماه ، به تمام فرهنگیان سخت کوش دراستان مرزی سیستان وبلوچستان تبریک عرض می نمایند.

کمک به بیمار

همکاران گرامی در صورت تمایل به کمک کردن مالی به کودک زیر می توانید ٰکمک های مالی خود را به حساب هیات صالحین مسجد ناگان به شماره 0109404992004 (بانک ملی)واریز و به مسئول هیات( دهواری) اطلاع دهیدتا در اسرع وقت به والدین کودک تحویل شود.


فرم ارزیابی عملکرد همکاران93-92

همکاران(معاونین) محترم با دریافت فرم ارزیابی عملکرد و مطالعه دقیق  ،خواهشمند است تا تاریخ 15 شهریور ماه 1393 فرم را تکمیل شده به همراه مدارک به مدیر آموزشگاه و مجتمع تحویل فرمایید.(تایپ و در قالی  سی دی)

مسئولیت عدم ارسال به موقع فرم های ارزشیابی به همراه مستندات و مدارک بر عهده خود همکاران می باشد.22مرداد1393


دریافت فایل