آموزگار بم پشت(دهواری)

منم یکی مثل شما، راهبران آموزشی و تربیتی 1401

آموزگار بم پشت(دهواری)

منم یکی مثل شما، راهبران آموزشی و تربیتی 1401

جدول حق شغل و شاغل برای سال 1392

همکاران گرامی  با توجه به وارد کردن اطلاعات سنوات و رتبه و ساعات ضمن خدمت از مبلغ دقیق استحقاقی حکم خود آگاهی یابید.


دریافت فایل

پیشنهادات و چالش های منطقه بم پشت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

اطلاعیه شماره 22 در مورد گواهینامه نوع دوم

مدیر کل محترم آموزش و پرورش استان........

با سلام و احترام، بدین وسیله به اطلاع می رساند پیروگردهمایی دو روزه ی رؤسای ادارات آموزش نیروی انسانی استان ها در تاریخ های  20و 21 آذر ماه 92 مصوبات زیر در خصوص فرایند اجرایی صدور گواهی نامه نوع دوم جهت اقدام مقتضی اعلام می گردد:

1)       بخشنامه گواهینامه نوع دوم که در تاریخ 9/5/92 به استان ها ابلاغ گردیده است، در اسرع وقت به ادارات تابعه و مدارس ارسال شود.

2)      همکارانی که مشمول گواهی نامه نوع دوم می باشند تشکیل پرونده داده و مدیران محترم مدارس با جلسات توجیهی از سوی منطقه ، شناسنامه آموزشی افراد را بررسی و کنترل نموده و پرونده تا اطلاع بعدی نزد همکاران نکهداری گردد.

3)      همکارانی که آموزشهای درون سازمانی گذرانده اند ولی در سامانه LTMS مشاهده نمی شود پس از اصلاح و بازنگری در سامانه مذکور از سوی مرکز پشتیبان نسبت به بازبینی و کنترل مجدد اقدام و در صورت عدم مشاهده ی دوره آموزش گذرانده شده برابر گواهی نامه موجود نسبت به ثبت در سامانه توسط ذینفعان اهتمام گردد.

4)      برای دوره های آموزشی سال های  91 و 92 گه گواهینامه صادر نشده است امکان چاپ در سامانه LTMS فراهم خواهد شد تا نسبت به تایید و ممهور نمودن گواهینامه توسط کارشناس آموزش نیروی انسانی منطقه اقدام لازم صورت پذیرد.

در یافت فایل شناسنامه آموزشی همکاران

اعطای گواهینامه نوع دوم


با سلام و احترام لازم است به قید فوریت نسبت به دریافت دستورالعمل (فایل ضمیمه) و اطلاع رسانی دقیق به همکاران فرهنگی (بر اساس مفاد) وتشکیل کمیته اجرایی واحد آموزشی اقدام فرمایند.


در یافت فایل