آموزگار بم پشت(دهواری)

منم یکی مثل شما، راهبران آموزشی و تربیتی 1401

آموزگار بم پشت(دهواری)

منم یکی مثل شما، راهبران آموزشی و تربیتی 1401

تقوی

تقوی حضرت عمر بن عبدالعزیز رح...

حضرت عمر بن عبدالعزیز (رحمه الله) به منزل آمد و به همسرش گفت: اگر پولی است بده تا انگور بخرم، همسرش در پاسخ گفت: من پولی ندارم، اما (جای تعجب در این است) جناب عالی با توجه به اینکه خلیفه مسلمانان هستی باز هم توان خرید انگور را نداری...؟ حضرت عمر بن عبدالعزیز (رحمه الله) فرمود: آری، همین وضعیت برایم به مراتب بهتر از این است که فردای قیامت به عنوان یک خائن در جهنم افکنده شوم.

خواننده عزیز! این است شمهء از اخلاق بزرگان شعری از اقبال که در مورد می گوید: سروری در دین ما خدمت گری است // عدل فاروقی و فقر حیدری است // آن مسلمانان که میری کرده اند // در شهنشاهی فقیری کرده اند // هر که عشق مصطفی سامان اوست // بحر و بر در گوشه دامان اوست...
خداوند سردمداران ما را هدایت نصیب کند، تا از اخلاق بزرگان ما بهره ببرند. و زندگی خود را به اسوه حسنه آنها استوار سازند... آمین

 

تجزیه و تحلیل نتایج امتحانات شهریور

همکاران محترم به قید فوریت نسبت به دریافت فرم های ذیل اقدام و تا پایان وقت اداری امروز شانزدهم شهریور ماه بصورت تلفنی به معاون آموزشی مجتمع نتایج را اعلام فرمایید.



دریافت فایل

فرم ارزشیابی اصلاح شده 92-91

همکاران محترم بصورت خیلی فوری نسبت به دریافت فرم ها اقدام نمایید .مدارک مانند لوح تقدیر و پیشنهادات تایید شده ضمیمه باشند. 

 

دریافت فایل


نمونه فرم ارزشیابی دبیر و آموزگار تکمیل شده